<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 12 + ارسال نظر
پروفسور چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 10:42 http://otagham.blogsky.com

از بچگی دوست داشتم خونه درختی داشته باشم.
ولی دلیلش اینه که تو فیلما خونه درختی محل قرار اکیپ دوستاست.

منم همین طور.می دونید؟این وبلاگو یه جورایی خونه درختی میبینم.

مسعود یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 00:13 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

اخ ببخشید اشتباه تایپی شده بجای قطع میکردم باید نوشته میشد قطع میکردن

من که عمرا همچین کاری انجام بدم وای برمن
والا من دستم به گل و گیاه نمیره
هرچی گل میارم خونه پزمرده می شن
ی نهال پسته هم سه سال پیش کاشتم تازه امسال یکم زنده هست .
دستم نمی گیره به اینکار گرنه خیلی دوست دارم

من از معذرت میخوام.ببخشید که برداشتم اشتباه بود.والبته شُکه شدم .چون این کار از شما بعیده.وعمرا همچین کاری انجام بدین
ان شاءاله دست تون برگرده و
سبز بشه
خیلی مرسی

کیهان شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 11:42 http://mkihan.blogfa.com

:گل
خاخور عزیز همیشه و تا همیشه ام

خدا حفظ تون کنه؛برار همیشه تا همیشه ام❤❤❤❤

فاطمه جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 13:13 http://rouza.blogfa.com

نفس شروع زندگیست

عشق قسمتی از زندگیست

اما دوست خوب قلب زندگیست . . .

..............

آپم

درودو
سپاس از حضور شما❤

چشم

درووود

خیلی خیلی قشنگه این عکس. خیلی خوبه خونه اینطوری. خیلی احساس خوبی بهم دست داد.

متشکر از شما وبلاگ نویس همیشه به روز و خوب منم به روزم.

سلام و
دروووود بر شما؛جناب حمیدخان حوائجی بزرگوار❤خیلی خوش آمدین و
بسیارها صفا آوردین❤
(تا یادم نرفته ،خدمت تون عرض بکنم؛آقا هفته ی بعد سیزده بدر توی اتوبان حالِ یه وانت کاپرایِ دوکابین و
اساسی گرفتیم.یعنی واسش لازم بود.یعنی اونجایی که تو منگنه قرار گرفت و
وانت زجه میزد و
راه فرار نداشت ،دود ازکله اش بلند بود.)

خیلی خیلی ممنون از شما و
احساس نیکِ مبارک تونخوشحال شدم دوست داشتین
وممنون از حضور شما و
نظرات مثبت تون و
دلمون براتون تنگ شده بود و
مرسی که تشریف آوردین
خدمت رسیدم و
خدمت می رسم

مهرداد پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 22:08

منظره زیبایی هست.
اون سگ تصویر قبلی به نظر زخمی می‌اد.
گوسفند موجود آروم و پر منفعتی هست.


بله.چوپان گفت،با گرگه گلاویز شده

توی دشت و
دمن ،قبول دارم موجود آروم و
پرمنفعتی هست.ولی باور کنین توی بیش فعاله و
کنترلش سخته و
مثالِ بچه های بیش فعالهالبته اگه بخواهیم رمه داری کنیم،قطعا ازش موجود آروم و
پرمنفعت می سازیم

بهامین پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 17:30 http://notbookman.blogsky.com

تا روشنایی روز بودن در چنین خونه ای قشنگه اما تایم تاریکی شهر ،نمیدونم

ببینید؟بهامین بانو جانمن تفنگ همرامه خاطر تون جمع.شما راحت استراحت کنید نگهبانیش بامن

Amir پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 12:57 http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
ممنون از حضور و تبریکتون

انشالله تو شادی هاتون جبران کنم

درود برشما و
سپاس از حضور ونظرات تون.❤
شادی دوستان عزیزی مثال شما ،شادی منم هست.شادی والدین محترمی ،مثال والدین شما،شادی منم هستخدا شمارو به اتفاق عزیزان عزیز تون حافظ و
نگهدار باشه

Amir پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 12:56 http://mehrekhaterat.blogsky.com

واسه همه خونه درختیات مرسی

واسه همه دقت و
نظرشما ،خیلی مرسی

beny20 پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 12:37 http://beny20.blogsky.com

واوووو خوده زندگیه , اینجا همچی میچسبه :)

سرآشپز؟جوج زعفرونی بیار خدمت شیخ بنی؛تست کنه

مسعود پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 02:47 http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

نکته اول اینکه اگر قرار بود ی خونه ای مثل این تو ایران باشه حتما درخت رو قطع میکردم حالا بمونه ک سراسر نت پر از این نوع خونه ها ک با درخت ها خیلی خیلی سازگاری داشتن و اون درخت در زیبایی خونه اثرگذار بوده و طراحهاش خیلی خوب ازش استفاده میکنن
نکته دوم اینکه من خیلی پسر آروز محوری نیستم اما یکی از ارزوها و دل خواسته های من داشتن همچین خونه چوبی در دل جنگل با ی عالمه کتاب هست ک اگر اینو داشتم مسلما از اونجا بیرون نمیومدم

نکته اول اینکه
اگه قرار بود همچین کاری کنین،
منم همون کاری رو باهاتون میکروم که؛باچوپان کردم
حالا بماند که چیکار کردم.والان دلم خواست از اون درختِ دلجویی کنم
نکته دوم اینکه
تو ذهنم همچین جایی هست.یه خونه چوبی با یه عالمه کتاب و
لوازمی که دوست دارم.والبته در دلِ دلِ جنگلی که ،آن سو تر دریاستیعنی وی یویِ یکی از پنجره هاش دریاست
دادا مسعود؟لطفا همیشه درخت بکار.هسته میوه بکار.گل بکار.ازدست کسی هم ناراحت شدی،برو درخت بکار

کاکتوس چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 23:04

بابا تو که منو کشتی با اون عکس چایی شکلک غَش
اون سگه خیلی جیگره و نحوه تعریف شما
عکس اخرم باید بگم
همه ارزویم این است
فکر کنم مقصد سفر مشخص شد

من تی غَش وخنده رو غش کنم بلامیسر

اون سگه و
گوسفنده و
پیشونی به پیشونی؛فاز خوبی داره
ان شاءاله سفر مون بی خطر باشه و
حسابی بهمون خوش بگذره
مرسی از حضور شما .کیفور مون میکنید کاکتوس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد