<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 11 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 14:59 http://www.khodrofanni.ir

سلام مجدد؛

خانم باران من خیلی ناراحت شدم!

چرا برادر شما اجازه نمی ده شما رانندگی کنید؟! خواهش می کنم درک کنید شما یک انسان مستقل هستید.

لطفا رانندگی کنید.

اصلا عصبانی شدم. باور کنید.

سلام برشما

لطفا ناراحت نشین
بله حق باشماست،من یک انسان مستقل هستم.والبته که داداشم منو خوب شناخته بود.که خیلی هم استسنایی ام
مثلا به کله ام بزنه حال اونی که سبقت غیرمجاز می گیره و
توقع داره منی که از روب روش دارم میام،بهش راه بدم.چکارمیکنم؟دقیقه نودنهم بهش راه میدم.که از ترس با همون سرعت بزنه شانه ی خاکی.وتا ابدویک یادش باشه مث انسان ،بدون تخلف رانندگی کنه!
باور بفرمایین ،همین کارو آقای عموزاده ام با اونی که روبروش اومده کردو
یارو زد جاده خاکی

لطفا ناراحت نشیدداداشم خیلی هم داداش خوبیهباور کنید چشم گفتنم هیچ اجبار و
تحکمی درش نبود.ونیست.والبته که هیچ وقت،چشم گفتنم از سر تحکم نبود.همه اش ،پس از تفکر بود.

مهرداد جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 20:27

از وقتی این ترامپ اومده ، بلال می بینم یاد اون میافتم، البته جدیدا جانسون هم اضافه شده.
اما خوب بلال خوشمزه است.

احسنت بر کاکو مهردادِ زبل خودمان
که جانسونُ می بینین یاد بلال می افتین وبعد_ منو مسخره میکنی<-خو باشه، بلال نوش گیان تان

تارا جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 12:55

چه حس خوبی به آدم میده عکسایی که میزاری ...وای دلم بلال خواست.یه جا بلال رو با یه برش لیمو بهم دادن آب لیمو رو ریختم روی بلال کباب شده .خیلی معرکه بودطعمش به به ..دهنم آب افتاد ....همه از عکس به نوعی برداشت داشتن من یک راست رفتم سراغ بحث شکم

فدای محبت تون ،تارا بانو جانم
چه جالب
خیلی ممنون برام تعریف کردین تست میکنم

وخیلی هم یک راست،درست زدین به هدفمنم شکموی بلال دوستم
وای دل منم بلال خواست و
فصل بلال های محلی اینجا رو ب اتمامه

حریم بانو پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 13:19 http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام
کاکل افشون کی بودی بلال من
ازش بپرس کجا رفته آرایشگاه بلوند موهاشو خیلی خوب در آوردن
به دل نگیریا الان خیلی شاد میزنم .ینی کاکل ذرت شده مایه شادی من
خوبه ؟نه؟
ینی بگیری رو آتیش یه شیربلال خوشمزه واووووه یه حال خوب .به به عالیه البته اگه تراریخته نباشه .تازه جوشونده همین کاکل برای بیماری خاصی هم استفاده میشه که جواب میده خودت برو اون بیماری خاصو پیدا کن
دوست داریم مادر بارانی

سلام و
درود برشما حریم بانوی عزیز دل

پدرجان 57 دیپلم گرفتن.وآن وقت ها به اتفاق همکلاسی _به همکلاسی های کاکل دارشان، میگفتن؛کاکل میرمآ

احسنت بر دقت و
نظر شما الهی که همیشه ایام شادو سلامت باشیدددد

بلی،خیلی خوبه .عرضم به حضور تون که،دیروز تو دبیرستان یه خانم واسه ثبت نام همراه دختر خانمش اومده بود،کالش رو چتری،همین رنگی افشون کرده بودو
دور از جون تون منم عینهو هالوها نگاش کردم و
متبسم شدخیلی بهش می اومد .دیگه باهم چش تو چش شدیم و
لبهای سرخ اناریش رو
به حالت خجالت توام خنده ورچیدو

نه جووونم.تراریخته نیس.محلیِ و
اورگانیکِ.صد درصد مورد پسند پرفسور کریمیِ

بلی بلی
قبلا مطالعه نموده بودم و
راجبش پست گذاشتمفقط لازم به ذکر برای سرد مزاج ها ممنوع میباشد

خیلی مخلص تونیم،حریم بانوی بهشتیولیکن مام خیلی بیشتراز خیلی دوووووستتون داریم

donya چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 00:31

درود مثل همیشه عالی

سپاس ازحضورسبزت وابرازلطفت گلم

شادباشی وخوب

سلام و
درود بیکران❤
ممنون از نظر لطف شما و
حضور عزیزو
دوست داشتنی شما
فدای محبت تون❤
شادو موفق و
سلامت زی بلا می سر

donya چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 00:29

درود مثل همیشه عالی

سپاس ازحضورسبزت وابرازلطفت گلم

شادباشی وخوب

درود و
بیکران سپاسها❤

donya چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 00:26

درود مثل همیشه عالی

سپاس ازحضورسبزت وابرازلطفت گلم

شادباشی وخوب

سلام و
سپاس

donya چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 00:22

درود مثل همیشه عالی

سپاس ازحضورسبزت وابرازلطفت گلم

شادباشی وخوب

سلام و
درود برشما❤

donya چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 00:18

درود مثل همیشه عالی

سپاس ازحضورسبزت وابرازلطفت گلم

شادباشی وخوب

درود بر شما

نوشین سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 21:52 http://sharina.mihanblog.com

درون یک زن ،
چهار زن دیگر را هم میتوان دید
دخترکی شر و شیطان و بغلی ،
دخترکی نوجوان و جسور و مغرور
زن میانسال مستقل و منظم
زن مسن غرغرو و اخمو
اما تمام اینها به رفتار یک مرد بستگی دارد که
کدام زن پر رنگ تر باشد ....

کامنت تون خیلی عالی بود.
بخاطر همینِ که مولانا فرموده؛
از چار مادر برترم
وز هفت آبانیز هم
من گوهر کانی بودم
اینجا به بازار آمدم
یارم به بازار آمده ست چالاک و
هوشیار آمده است...


درودو
سپاس از حضور ارجمند شما

نوشین سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 21:52 http://sharina.mihanblog.com

⭐️چه خوبست قبل از خواب

خیلى خوش ا ومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد