<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پناه می برم به پروردگار سپیده دم...

 "دل م شاخه شاتوتی

 که باد

خونش را به دیوارپاشیده است..."

 #بروسان

.

.

.


گفته بودم؟خاله دوتا پسر داشت؟

گفته بودم؟علی رضا؟متولد۷۸.حمید رضامتولد ۸۲؟

گفته بودم؟آقاجان  کتف حمید رضا رو ؟نوازش می کردومیگفت؛"حمیدی پسرِ نازی ایسه= هست"

گفته بودم؟ حمید رضا همیشه ممتازکلاس بود؟

گفته بودم؟دلش میخواست حسابداری بخونه و

دبیر بشه؟

شش ماه و

چند روز بعد فوت خاله.حمید رضا_جمعه‌_همراه پدر بیفکرش _و

مهمانِ  احمق و بیفکر تراز پدرش_ می رن سمت رود . نمی دونیم؟ پای حمید سُر خورده؟حمیدو

کشیدنش تو آب؟قند بچه افتاده؟(دیابت نوع یک داشت)چی شد ؟که حمیدرضا  رو پرپر شده تحویل مون ...


خدایا ؟ علی خیلی بیقرارِ،...پناه می بریم  به خودِ ارحم الراحمینت .به اذنت ، به کرمت ،به علی،به همه ی ما،صبرو آرامش  عنایت کن❤