<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

 آندره ژید در مائده های زمینی می گوید؛

"آنگاه که لیاقت دریافت خدا را در خویش داشته باشی،

بدان که او 

به هزاران شیوه در تو تجلی خواهد کرد!"

نظرات 14 + ارسال نظر
آران جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 11:40 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

شبای رفتن تو
شبای بی ستارست
ببین که خاطراتم
بی تو چه پاره پاره ست
با هر نفس تو سینه بغضه تو تو گلومه
با هر کی هر جا باشم عکس تو روبرومه
آخ که چقدر تنگه دلم برای اون شبامون
کاشکی که اون عشق بشینه دوباره تو دلامون
چی میشه برگردی بازم به روزای گذشته
هوای پاییزی چرا تو عشقه ما نشسته


https://hw15.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/c74c601ae88a73824bff6bd14301a22d13325523-360p__62561.mp4

بسیار ممنون،آران عزیز

گیله مرد چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 01:37 http://www.guilemard.blogfa.com

صد حسرت...

اما تو بگو «دوستی» ما به چه قیمت؟
امروز به این قیمت، فردا به چه قیمت؟

ای خیره به دلتنگی محبوس در این تنگ
این حسرت دریاست تماشا به چه قیمت؟

یک عمر جدایی به هوای نفسی وصل
گیرم که جوان گشت زلیخا، به چه قیمت؟

از مضحکه ی دشمن تا سرزنش دوست
تاوان تو را می‌دهم اما به چه قیمت؟

مقصود اگر از دیدن دنیا فقط این بود
دیدیم، ولی دیدن دنیا به چه قیمت؟

(فاضل نظری )

بسیار ممنون و
سپاسگزارم...

گیله مرد چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 00:54 http://www.guilemard.blogfa.com

عارف که ز سر معرفت آگاه است
بی خود زخودست و با خدا همراه است

نفی خود و اثبات وجود حق کن
این معنی لا اله الا الله است

“ابوسعید ابوالخیر”

درود و سپاس بسیار،....

مهرداد سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 23:40

بچه ملوچ ها خیلی مظلوم و بی پناهن
ملوچک(گنجشک)

و خیلی ام بامزه اند.
ملیجه(ملوچک)
چی چینی(ملوچک)
میلیجه هان(گنجشکها)

کیهان سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 15:38 http://mkihan.blogfa.com






donya سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 14:24

درود پست وتصویر بسیار زیباااااااااگلم

سبزباشی

درود و سپااااااس
سر افراز و
سلامت باشید عزیزم

آران سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 14:05 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

و خدایی که .. همیشه منتظر ماست . . .

....
خیلی ممنون از حضور سبز تون؛ آران عزیز

کیهان سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 08:31 http://mkihan.blogfa.com

راستی؟یه کله پاچه نبود!!!
سه تا کله پاچه اون هم به تنهایی!
فقط یه چشم تو ی جمجمه باقی مانده بود! تصور کن!

نمیدونم؟والدینش چطور نام سروش بر ایشان نهادن.
انصافِ که گرسنه بسته شه به درخت.والبته یاد ماجرای فرد پرخور و
کم خور افتادم

البته که دور از جان شما و تمامی عزیزان...

کاکتوس دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 10:05

مرسییییییییییییییی عزیز دل
منو یاد وقتایی انداختی که غرق نور و ابمی شدم.
ممنونم

فدای شمایِ عزیزِ جان و دل...
مرسییییییییییییییییی از شما و
نورو زلالی وجود تون
خیلی عزیزین و
ممنون که تو قلبم هستین

کیهان دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 09:37 http://mkihan.blogfa.com

ا ا ا عه عه مگه من عکس مهران و سروش را برای تو فرستاده بودم؟من که فقط .. عکس .. یه درخت بر یال کوه...
یادم نمیاد عکس اونها یا حتا اسم اونها را به تو گفته باشم
و دیگر اینکه حالا چرا جونورا سروش را بخورن و مهران را نخورن؟
خوب راستش سروش ...آره بهتره بخورنش
دیگه چی بود؟
پذیرش از کدام دانشگاه و کدام کشور؟
ببین ماه جان مثل بشر حررف بزن ما متوجه شیم! باور می کنی من بیشتر وقتها نمی فهمم چی داری می گی؟
عههههههههههه خوب دو کلوم صاف و پوسکنده بگو هی نیاز به تعبیر و تفسیر نداشته باشه! من هم که اصلن متوجه هیچ ایهام و اشاره ای نمی شم آخه !
تا حالا دیدی من با ابهام حرفی بزنم یا با اشاره!؟خوب راستش بلد نیستم
پس دیگه خواهش این داداش را بپذیر و صاف و راست و حسینی هر چه می خوای بگی را بگو!خوب؟آ قربونش

چرا ،از دکتر مهران و سروش گفته بودین.از خوردن یه کله پاچه تنهایی ام گفته بودین.
اره ،بهترِ که سروش رو جونورا بخورن

پذیرش چیه؟
کشور چی؟
ما عرض کردیم،قرارِ تو بخش روان بستری شم.شمام فرمودین من ام میخام برای مدتی استراحت کنم.بعد رادیو چهرازی قسمت ۱۶ گوش کردین،وبعد قرار شد دم پر اطاق دلبر آفتابی نشین،که بچه ها حساسن:
منم عرض کردم،تفنگ بادی و فندک بیارین.به جد اجی قسم،اسم تفنگ اومد کلهم فراموش کردین کجا میخوایین برینیعنی فکر کردین شکار پلنگی ملنگ می رین،نه بخش روانبعد تصویر بلوط بن فرستادین.منم مهران و سروش رو خواستم ببندم به همون بلوط بن قشنگ،که نهایتا سروش بسته شد به درخت و
گرگا نخوردنش.گفتن بزا همون جور اسکلت شه

خدا نکنه.همیشه سلامت باشی برارم

صبا دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 00:45 http://www.5eafaq.blogfa.com

سلام
عکس و متن هر دو قشنگن

سلام به روی بهتراز ماهِ شما.
ممنون بانو جان

کاکتوس یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 19:59

من و این همه خوشبختی محاله
لینکشو برام بفرست بی زحمت

عزیزین کاکتوس جانم
امیدوارم خوش تون بیاد

کاکتوس شنبه 28 دی 1398 ساعت 19:11

قشنگ بود
یه بار تو جنگل یکی از اینا پیدا کردم
کوچولو بود و بین برگا قایم شده بود
یکم نازش کردم گذاشتمش سرجاش
خیلی حسه خوبی بود ... تازه داشت
پرواز یاد می گرفت
دلتنگت بودم
هستم
راستی تولد داداتون مبارک
خدا برات حفظش کنه

آخی
دستتون درد نکنه بابت نوازش و
سرجاش گذاشتن.

عزیز دلین و
دل ب دل راه داره.من ام دلتنگ تون بودم؛هستم.نشون به اون نشون،یه عکسی رو،فقط بخاطر شما گرفتم.حالا اینجا براتون بگذارم؟یا لینگ شو براتون بنویسم؟


خیلی ممنون،منو دادا از شما خیلی ممنونیم و
بوس و بای بایِ راه دور می فرستیم

کیهان شنبه 28 دی 1398 ساعت 14:51 http://mkihan.blogfa.com

عکسی که خودم گرفتم از تک درختی بر یال کئه در اردیبهشت 97 کوهای غربی زاگرس برات ایمیل کردم آبجی جان
تو هم که عشق دار و درخت و جک و جوونور درست مثل خودم

خیلی خیلی ممنون و
مچکرم.خیلی قشنگِ.خیلی دوستش داشتم.چه شیب قشنگی،چه کوهی،چه بلوط بُنی.چه آسمونی.به بهدست شما درد نکنه برارم
جان تان بی بلا باشه و
دلتون خوش

بله،من عاشق دارو درخت و
گیاهانم.جک جونور ام دوست دارم.ولی دورا دور.مثلا پرنده های آزاد و رها،توی آسمون و
روی دارو درخت... خیلی دوست دارم،
مرغ و خروس و
غاز و اردک و
گاو و اسب و
شیرو پلنگ و
آهوو....باقی جک جانوران...دوست دارم.
شکار چیارو دوس ندارم.مثلا دوست داشتم شکار چیارو به همین تک دانه درخا بر یال زاگرس می بستم!تا جک جانورای زاگرس بخورتشون.البته شما نه ها.آن دو بزرگوارِ همراه شما.حالا دکتر مهران گناه داره.ولی دکتر سروش خیلی ام ثواب داره.

دیگه اینکه مرسی برای بودن تون.می بینی که خیلی ام خوبم برار جان.




+اصلا حواستون هست؟دکتر میم؟کجا میخواد برامون پذیرش بگیره؟
خب خاخور حواسش بوده،که گفته تفنگ بادی.خو آخه برارمن،تفنگی که از آهن بگذره؟چنین بخشی می برین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد