<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور و ظلمت؛از زمین و آسمان فارغ!

نظرات 5 + ارسال نظر
کاکتوس پنج‌شنبه 10 مهر 1399 ساعت 11:50

چه عکسه خوبی
پر حس خوب
مخصوصا خندش و آغوشش

دل ام براتون تنگ شده بودا
مرسی که آمدین،ممنون حضور شما
اهه اهم
مخصوصااااااا
می بینی؟چه پدرسوخته پسریِ؟؟؟

مهرداد چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 22:03

او الان دامن پاشه، یعنی ختنه‌سورانشه

چطوری دل ات میاد به روش بیاری و
نیش خند بزنی کاکو؟
اینجور هوای پسرا رو می دارن؟
بعد بگو طرف دخترا رو می گیری

باشماق سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 09:04

با درود
چه تخمه های پر مغزی
برای بچه ها تخمه را می شکستم و مغزش را در نعلبکی یا همان زیر استکان می ریختم و بچه ها هم می خوردن
حالا هم بعضی وقتا بیاد گذشته برای نوه این کار را می کنم
دیشب پیش ما بودند
یک ریز حرف زد
بعدش گفت بابایی من زیاد حرف می زنم
گفتم کم نه عزیزم :

درود بر شما
بله،شکر خدا تخمه های امسال پرمغزتپل مپل اند.
پدر ام /خاله ام/دایی کوچیکه ام؛این کارو برای ما سه تا می کردن.
بعد که بزرگتر شدیم،قضیه برعکس شد.ما برای پدر و دایی ها درست می کنیم.والبته هنوز ام.ومعمولن مردهای طایفه ما دوست دارن براشون میوه پوست بگیری،تخمه بشکنی،لقمه بپیچی،واز این جور کارهایی که برای بچه های چند ساله انجام میدن،انجام بدی.واسه همین زن دایی ها و عروس هامون میگن،شما پسرها تونو خیلی لوس بار آوردین،میوه پوست گرفته و چنگال زده/سخت شون می گیره دهن باز کنن:))

آخی
میدونه شما خوب گوش میکنید همه حرف هاشو جمع کرد،یک ریز گفت

باشماق سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 08:57

با درود
یعنی میشه در این کلبه شب را بدون ترس به صبح رساند
یا اینکه سقفش یهودی نیمه شب در کنار آدم پهن می شود '

درود بر شما
والا من خودم تا حالا ارتفاعات تالش و
ماسال نرفتم.
ولی می دونم کلبه های بومی طبق شرایت آب و هوایی همان جا ساخته میشه.مثلا بادهای فصلی.که سال قبل و قبلتر،هرانچه ویلای شیک ومجلسی بود،سقفش رو جدا کردو
باخودش برد.
نجارهای بومی میدونن،چند کیلومیخ،به چه اندازه هایی ،کجاهای شیروانی استفاده کنن،که سقفش کیپ /و از جا کنده نشه.

مادر خونه دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 19:53 http://n1393.blogsky.com

سلام
هفت اسمونی من
من عاشقانه این وب شمارو دوس دارم
تصاویربا دلم بازی میکنن


فقط خدا میدونه روزایی که حتی با قدم زدن زیر بارون دلم باز نشده با سر زدن به وب شما و دیدن تصاویر و ارشیو حالم خوب شده

زنده باشید

سلام به روی بهتر از ماهِتون
عزیز دل ام
فدای شما بشم من
قدم شما بالای سر و چاوو...خیلی خوش تشریف میارین،خیلی...
حال دل تون همیشه خوب و خوش باشه بلامیسر
یزدان شما رو به اتفاق همه ی عزیزان عزیز تون حافظ و
نگهدار باشه ؛جان قوربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد