<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شرح در تصویر!

نظرات 5 + ارسال نظر

این جور آدم ها،سگشون به این آدم هایی که توی ایران هستن و کت و شلوار ولباس مزخرف برتن دارند شرف داره.شرف داره.

منظور من ... هست
منظور من را متوجه شدید؟

به گمانم بله.متوجه شدم

سلام خیلی جالب بود لذت بردم.
ببخشید من چندروزی بود که به دلیل مشغله کاری نتوانسته بودم تو وبلاگم پست بزارم.
الآن وبلاگ رو بروز کردم لطفا سربزنید.
فقط یه سوال:حالتون خوب شده؟چون شنیده بودم قبلا بیمار شده بودید.به امید نابودی کرونا.
همچنین به امید نابودی آمریکای جنایت کار و انگلستان نجس!

موفق باشید.

سلام بر شما آقای فرامرزیان عزیز،
خیلی خوش برگشتین،
سپاس از حضور سبز و احوالپرسی شما
بله،شکر خدا خوبیم.
به روی چشم،حتمن به وبلاگ تون سر می زنم

گیله مرد چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 22:40 http://www.guilemard.blogfa.com

"راسته ی کافران"

آدم در حال مرگ را دعا و درمان چه می کند؟
بتمرگ و بله قربان چه می کند؟

کوه باید فرو ریزد تا درّه پر شود
فیل را با چمچه آب دادن چه می کند؟

آه ندارد تا با ناله سودا کند
برای کسی که از گرسنگی مرده دندان چه می کند؟

حالا به هر چه بدترش حرف حساب
برای پای نوشت دامن پُرچین چه می کند؟(دامن کوتاه با شخصی که پا های بلند و باریک مانند پرنده نوشت دارد چه تناسبی دارد؟!)

چانه در رفته به لب ور آمده می گویدآقارو
کدخدا منشی این جا چه می کند؟

مشت به پیشانی و دست به سفره است
پیش آدم گرسنه ایمان چه می کند؟

به آهو می گوید بدو به تازی می گوید بتاز
آدم مذبذب داخل میدان شود چه می کند؟

کار نداشته باشی خدا را هم بنده نیست
تازه به دوران رسیده چه می کند ؟

بگذار پشت دریچه ی من آجر بچینند؟
برای کور شفا یافته چشم چه می کند؟

عزبی بهتر است تا پدر به آدم زن بدهد
برای داماد سر خانه فرمان چه می کند؟

معرکه گیری شایسته ما نیست
سر پیری دندان درآوردن و جشن به پا کردن چه می کند؟

میدان بیچاره از حضور یک مرد خالی است
پشت خیمه داد و فغان برای من چه می کند؟

بی خودی داد من به آسمان می رود
در راسته ی کافران مسلمان چه می کند؟

(زنده یاد شیون فومنی)

زنده یاد شیون معلم بزرگی بود.روحش شاد.ویادش گرامی

گیله مرد چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 22:38 http://www.guilemard.blogfa.com

"کافر راسته"

رو به قبله دوعا درمان چی کونه؟
بتمرگ و بعله قوربان چی کونه؟

کو واسی دکلایه, درّه پورابه
فیلا چمچه مره آب دان چی کونه؟

آه ناره به ناله سودا بوکونه
ویشتایی بمرده دندان چی کونه؟

حلا خو هرچی بتر حرف حیساب
نوشت لنگا کوتا دامان چی کونه؟

کبچی لبچِه دینه گِه آق قزنا باخ
که خدا مردی اَ سامان چی کونه؟

موشت به پیشانی و دس به سفره یه
شکم گوشنه جا ایمان چی کونه؟

یکشی یا صدتا جیگاه توشکه زنه
خاش والیس خانه مهمان چی کونه؟

آهویا گِه بدو … تازی یه گه: بتاز
جوجو وَروَر بایه میدان چی کونه؟

خودا خطّم نخانه کار نداری
فارِسه تازه به دوران چی کونه؟

بدا می در جِکا آجور دیچینید
واکوده کوره ره چشمان چی کونه؟

عزبی بختره پِئره بدا زن
خانه سر دامادِ فرمان چی کونه؟

وامرازِه معرکه گیری اَمه رِه
سَرَ پیری گاز فوروشاَن چی کونه؟

خاک بسر میدانا بی مردی بوکوشت
پوشت خیمه می‌‌ره افغان چی کونه؟

بی خودی شوئن دره آسمان می‌داد
کافر راسته موسلمان چی کونه؟

(زنده یاد شیون فومنی)





یه بنده خدا چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 19:31

این خیلی عالیه

البته من این کرسی ها رو فقط توی تصویر دیدم.
تجربه نکردم.نمیدونم هم چجوری کار میکنه.

خدا خیرش بده هرکی تجربه کرد،جای منم تجربه کنه..

ها والا آقای کاکو
ما هم مثال شما، هیچ وقت کرسی نداشتیم و همیشه در تصاویر و فیلم ها دیدیم.
بله،خدا خیرو سلامتی بهش بده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد