<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 11 + ارسال نظر
donya یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 13:01

فدااااات

من هم خیلیییییی دوستت دااااارم عزیز دلم

مواظب خودت باش

شااااادباشی و سلامت وخوب

خدا نکنه عزیز دلم.زنده سلامت بو شاد بمونی برامون
عزیز دلین.عزیز دلم
به روی چشم.

جون و دلتان سلامت.شادو موفق باشید همیشههه

مترسنج شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 01:01 http://dar300metri.blogsky.com

خالص
ساده
دوستداشتنی


خیلی ممنون از حضور و نظرات تون

دنیا سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 17:56

درود لطف داری گلم ❤

سپاااااااس از حضور سبزت

شااااادباشی و سلامت وخوب ❤

درود ها و سپاس ها عزیز دل ام
سلامت و شاد زی،بلامیسر

سپااااااااااس از حضور همیشه سبز و عزیز شما

کوهنورد سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 14:27 http://1kouhnavard.blogsky.com

بوی دودی که میگیره مزه رو خیلی بهتر میکنه. اینجا باید نوشت دلم خواست

دقیقااا.خصوصا پخت پلو روی آتیش.والبته قیمه ی آتیشی.
مرسی از حضور عزیز و گرامی شما

snowgirl سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 11:21 https://snowgirl-snow.blogsky.com

به به بوش تا اینجا اومد

عزیز دلین

مهرداد یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 17:56

خوشمزه به نظر می‌اد
ولی بسته به روغنش
و سبزیجات کنارش و نونش هم داره

این مخلفات پسندی تون به ماه تولدتون خیلی مرتبطه ها

باشماق یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:52

با درود
نوه به باباش زنگ می زند
بابا میای فردا برویم بام تهران آتش روشن کنیم
بابا میگه دخترم من الان شیرازم
میگه خوب بیا و زودی برگرد
من وقتی هوس نیمرو می کنم یک ماه طول کشه تا درست کنم
من اولین حیوان را متوجه نشدم فقط زیبایی تابلو نظرم را جلب کرد یعنی رنگ های آمیخته بهم
وقتی مطلب در ادامه را خواندم تازه فهمید حیوانات استتار شده دارد
وقتی برای چکاب سالیانه می رفتیم پشت دستگاه یک تابلو با انواع رنگ قاطی ملاحظه می شد که وسطش یک عدد بود کور رنگ ها عدد را نمی دیدند
با این حال اول خروس دیدم

درود بر شما
الهی
خدا پشت و پناه باباش باشه.به اتفاق عزیزان سلامت و خوش باشید
خونه ی آقاجان که بودم.خیلی دوست داشتم که.آقاجان همیشه خونه اس.کار میکرد.یعنی .تو شالیزار.همین دور و اطراف خونه
حضور خیلی خوبه.خیلی..


چرا آنوقت؟چوپان هوس کنه.نهایتا یه ساعت طول میکشه.


خیلی ممنون که پاسخ دادین.جوابش رو براتون ایمیل کردم.نظرمم.بماند

حمیدحوائجی یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:02 http://havaeji.blogsky.com

درود و صد درود بر شما خانم باران! من در چنین موقعیتی هستم! البته الان هوای منطقه ما ابری است و فکر می‌کنم بارندگی شود، به همین خاطر قصد دارم فردا حتما روی آتش تخم مرغ بپزم و بخورم. هوس کردم. تصویر شما من را به هوس انداخت تا حتما آتش روشن کنم و رویش تخم مرغ بپزم.

درود و صد درود بر شما آقای حمید خانِ عزیزخیلی خوشحالمون کردین.خیلی.وخیلی خیلی خوش آمدید و صفا آوردین
به به. عااالی.نوش جان تان.لطفا بعد پختن تخم مرغ.قدری اسپند روی آتش بریزید
سلامت و شاد باشید همیشه

ستار یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 13:11 https://oldjavoon.blogsky.com/

ای خدااااا
با ما چه میکنی آبجی
دلم خواست...
منم خو شکمو...
آخرش میام خراب میشم روی سرتون تا دیگه از این عکسای خوشمزه نذاری

خدا حافظت کنه کاکو ستار
دقیقا به چوپان رفتین
ایشالا تشریف بیارین گیلان،حسادت بر بهتون خوش بگذره

دلسوختگان یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 12:44 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

خاطره ها داریم با این ظرف سیاه ذغالی
تصاویر انتخابی شما زیبا و عالیند
شاد و همیشه سلامت باشید مهربان

امروز.
هوا بوی خوش اینه می کرد.
دل ام پخت پز.روی آتیش خواست.

خیلی ممنون از نظر لطفِ بسیار شما.بابت حضور همیشه سبز تون.خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم

خیلی ممنون عزیز گرامی؛سلامت و شاد و خوش زی

یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 11:43

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد