<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!



پ.ن؛


باتشکر از کاکو ستار عزیز.

نظرات 9 + ارسال نظر
مترسنج یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 16:12 http://dar300metri.blogsky.com

و باز تکرار اون متن:
یه اسمون، دو تا درخت، یه افتاب، یه بند رخت

بله:یه آسمون،
دوتا درخت،
یه آفتاب و یه بند رخت!

donya جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 09:08 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود چه تصویر زیباااااااااااااااااااااااااااااایی گلم

نوستالوژی

سبزباشی

درود ها و سلام ها بر شما عزیز همیشه گرامی.دنیا بانوی عزیز دل ام
سلامت و سرافراز باشی بلامیسر

amir سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 09:02 http://mehrekhaterat.blog.ir/

پیغامتون به واتس نامبرده ارسال شد!
ایشون دیروز به سمت دانشگاه شهرستان رفتن

خیلی ممنون از شما بابت ارسال پیغام
خداوند .پشت و پناه شون باشه وهمیشه سلامت و خوش و موفق باشند

مهرداد دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 20:21

فقط برگ‌هایش و حوض. کوچک آبی.

حیف که بدون ماهی گُلیِ

ستار دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 19:47 https://oldjavoon.blogsky.com/

اصلا با دیدن این حوض و بحث چاه و دلو و اینا
هوس کردم برم اسب سوار بشم برم سر چاه آب بخورم بعد با بابام بیعت کنم تا حمله کنیم خونه ی عمه م،شوهر عمه م رو به بردگی بگیرم.
سلام آبجی
شبت توپ

سلام کاکو ستار عزیز،
خیلی ممنون و مچکر؛همه اوقاتت توپ برار جان

سر چاه آب نخور کاکو
شما تشریف ببر سر چشمه .
آخه.آب چاه.واسه شستن فرش و موکت و ماشین و حیاطِ

amir دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 19:10 http://mehrekhaterat.blog.ir/

اهنگ ریمیکس خونه مادربزرگه رو هی دارم گوش میکنم و کلی خوشحالم ": )


( تو وبم هست )

به به.خونه ی مادر بزرگه.هزارتا قصه داره.
من از هاپوکومار خوش ام میومد.دل ام میخواست.سیبیل مخمل رو بکشم.خصوصا.وقتی که می خوابیدو
میگفت،واااای .سرم رفت

amir دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 19:09

کرونا های سال 2021
--------------------------------
1.کرونای معمولی ( شناخته شده به نام ووهان )
2.کرونای انگلیسی ( مرگبار تر )
3.کرونای برزیلی ( خیلی مرگبار تر تر تر )
4.کرونای اروپا و خاور دور ، کرونای قطب جنوب ، کرونای 2023 قطب شمالی
( 10 برابر بزرگ سایز از لولو خان )

سازمان بهداشت :
اولا که واکسن ها ممکنه جواب ندن و یا تو اسپوتیک وی روسی که باید 6 ماه یه بار بزنید تازه تضمیمی هم نیست که سالی 2 بار مدل جدید کرونا بیاد و اینام تاثیر گذار باشه!!!

مردمی که داروی امام کاظم میخورن : لطفا غول مرحله اخر رو زودتر بفرستین و الکی کرونا هراسی نکنید ، پیرمرد پیرزن های سن بالای 90 سال با این دارو خوب شدن ( مستندات موجود ).

--------------
++ اینو گفتم چون تو یکی از پست های قبلی دیدم راجع به این ویروس صحبت شده بود . خیلی زور داره ها ! یعنی یه چیزی که روی بیمارا تست کردن و خوب شدن و مقاله علمی خورده و نزدیک به 15 هزار نفر حمایت کننده توی فارس من داره اینا هر روز میگن موج جدید تو راهه

انگار لب ساحل نشستیم و هی باید مراقب باشیم که موج دریا خیسمون نکنه

------------------------
البته من یه اعتراف کنم ٌ، خودم از این دارو سوئ استفاده میکنم!چجوری؟ میدونم که باعث تقویت ایمنی میشه ها ، شب ها برای اینکه خوابم نبره پنجره رو هم باز میذارم که اتاقم بشه یخچال تا بیدار بمونم

بله.گویا آب هوای انگلیس و گیلان .به هم شباهت داره.واسه همین ویروس جدید.گازشو گرفته.یه سره اومده اینجا و..۳۰۰ خورده ای.بستری شدن...
برای تقویت سیستم ایمنی و آنتی ویروس.شربت اکانیسه بگیرید.روزی سه قاشق غذا خوری.به مدت ۸ هفته.تناول کنید.
ان شاءالله که .همه سلامت باشند و این ایام رو بخیر ی بگذرونن...

amir دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 18:55 http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام.
ندا ایزدی کیه؟

+شایدم یادگاری نوشته

سلام بر شما.مش امیر و چه
ندا جون عکاسِ

باشماق دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 16:32

سلام
ما هم همچنین خانه ای داشتیم البته بزرگ تر مادر لباس ها و ملحفه ها را با دست می شست و روی طناب می انداختند
حوض بزرگتر بود به طوریکه آب تنی می کردیم
یک فواره هم وسط داشت و صدای آب
لوله هم در سرما کهنه پیچ می کردم
آب را هر چند روز یک بار خالی می کردیم
اکثرا خانه ها چاه آب داشتند
و البته آب شرب شهری

سلام بر شما
خدا رفتگان شما رو رحمت کنه.
حالا آب تنی به کنار.سر مادربزرگ لبه ی حوض خورده بود

من از چاه .آب کشیدین رو خیلی دوست دارم.خصوصا باسطل رزینی.از همون سطل هایی که،تو سریال یوسف پیامبر داشتن
بله.اینجا هم.اکثرخونه های ویلایی چاه آب داره.
وچقدر دل ام برای بند رخت هایی که خاله جان م می بست.تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد