<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

نظرات 6 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:42

با درود
یادش بخیر ترانه
تاق وسان آی تاق وسان
آو دیار عاشق قبله ی عاشقانه بیستون تاق وسان
همین قدر یادمه

من از کرمانشه و تاق وسان،کرمانشه و تاق وسان از من تا ابد باقی
....
درود بر شما آقای امیر علی خانِ همیشه عزیز و
گرامیخیلی ممنون بابت همین قدر یادمه"ای که نوشتین.

باشماق سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:44

با درود
این جهان زندان و ما زندانیان
حفره کن زندان و خود را وا راهان
☆•☆•☆
یعنی خواسته ها را اگه آدم تو ذهنش بسازد یعنی اون چیزی را که هوس کرده ای بدست آورده ای
البته به آن بعضی ها میگن توهم

درود بر شما
انکار نمی کنم.
جزء رویا پرورها هستم.
مثلا توذهنم اونقدر به اون یه سطل آب انار فکر کردم.لیوان لیوان با گلپر نوشیدم و
رفع.اَتش و هوس شد.

ممنون که .این بیت زیبا و درست رو یادآور شدین.
ناشکری نمی کنم.ولی خوب.به نظرم.ساکن وی آی پی زندان ام و
به فکر حفره و وارهانیدن.والبته نا امید هم نیستمو
ما به خداوند امیدواریم و؛زنده باد امید.

باشماق سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:44

کوهستان

فکر کنم قیمت اش در حدود پژو ۴۰۵ دوگانه سوز من که سال ۸۴ خریدم ده و دویست و سال ۹۳ فروختم هجده و پانصد باشد

درود بر شما
یادمه.آن سالها.پژو یه مشکل فنی داشت و آتیش می گرفت.
کلا از دوگانه سوزها خوش ام نمیاد.
صدای موتور شون تبل توخالیِ.
۴۰۵. فقط دوهزار،که باکِش بنزین سوپر باشه .و قبل حرکت؛چطور سیگاری ها سینه شونو صاف می کنن.همون جور هرز گازِ فنی ببینه .تا جیگر حنجره اش حال بیاد و
الهی به امید تو!
بله.بزنی تو دل جاده هایی که .حافظه ات. پیچ و خم هاش رو .ازبره و
هر چند دقیقه یک بار.برف پاک کن چپ و...خلاصه اینکه؛سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

اشکان ... سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41 http://ashkannn99.blogfa.com

در دلم ،
آیینه ای دارم ،
که میگوید به آه ؛
در جهان سنگ دلها ،
کاش میشد سنگ بود .... !

....................

درود بر شما،
ممنون از حضور تون

مهرداد سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:03

دوچرخه کی میتونه باشه یعنی ؟


+انتهای یکی از کلیپ ها
باید گفت به مرحوم هاشمی کل اگر طبیب بودی سر خود دوا می کردی .
رشوه 25 میلیون یورویی آقازاده هنوز فراموش نشده

دادایِ خوشگل من!
چهار سال پیش خریده.

البته.تصویر این پست.خارجکیه


+ما که پشت سر،پدر عروس ها مون .حرف نمی زنیم و شمام به ابتدای کلیپ توجه کن و سپه تتاربشکن

سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:05

درود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد