<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

می دیل به واست!

نظرات 7 + ارسال نظر
در بازوان جمعه 3 دی 1400 ساعت 17:20

عکسایی که میذاری عطر و طعم و خود زندگی باهمن


* اینجا هم امروز ابری و خاکستری بود و به یادت بودم

تی چشمانِ قوربانلاکو گیان.


*دل به دل راه دارهعزیزم.اینجا هم،بارون به اندازه و باب دل ام بارید و بارید و بارید.جوری که.قطره های باران.مثال پرنده ها.گنجشک ها و پرستوها.ردیف و کنارهم نشسته یِ سیم برق.فشار قوی....
من هم براشون.شعرِ،من و تو،درخت و بارونِ"شاملو رو خوندم...

باشماق جمعه 3 دی 1400 ساعت 08:58

سلام
آلودگی هوای تهران
انگار روزی دو سه بسته آدم سیگار اشنو ویژه می کشد
سیگار اشنو ویژه سیگار بدون فیلتری بود که مخصوصا آدمهایی که خیلی دودی بودند و ارزان هم بود می کشیدند
و به آن سیگار گازوئیلی می گفتند
از این سیگارها از مادر بزرگم کش می رفتم و یواشکی دود می کردم
البته سرفه ها بعد زدن دوز دوم بیشتر شده است
سن که بالا برود همینه دیگر هرچی که خدا داده را پس می گیرد

فیلم سوته دلان را نیمه نگاه کردم باید روش می زدند زیر هژده سال ممنوع

سلام بر شما
چون زبان از نیک و بد بربسته شد
هم ز اشنو هم ز گویا ایمنیم.
عطار
بله،یه دایی علی ای بود.استاد مرمت پرچین.اشنو .می کشید.پاکت سیگار .زرد ؟خردلی؟خوشرنگ بود .

امیدوارم هوای تهران پاک شه.
برای سرفه ها.https://www.darooyab.ir/B-1228103520/Honey-Thyme-120ML-SYRUP

و این
https://darukar.com/product/bronsban-sabzdaru-cough/


این دو شربت. حرف نداره.امیدوارم هرچه زودتر سرفه تون رفع شه.و همیشه سلامت و بر قرار باشید

جای شما سبز.امروز چوپان پیش ام بود.گفت چند تا فیلم خوب دیدم و از یزد و خاطرات سربازی گفت و ...
و خوب.در باورمان.شما به سن و سال چوپان ماهستیدولیکن.حیف که سوته دلان را نیمه نگاه کردید.
https://behtarin.io/sooteh-delan/
من اینجور ام که.اول راجب فیلم ها.می خوانم.بعد تماشا می کنم.

مهرداد جمعه 3 دی 1400 ساعت 02:24

از گوشت قرمز بد آی

از عطر و بوی همبگر خوش آی.منو می بره به چند سالگی،سی نما،بازار ،خیار شورِ لای ساندویچ،ظرف زیتون پرورده و.‌‌.باقی ماجرا

کیهان پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 21:59 http://Mkihan.blogfa.com

اجاقتان همیشه روشن
دلتان گرم و سرتان سلز باد .امین
راستی بنظرتان در قرن ۲۱ ایا هنوز هم باید با مدفوع ماده الاغ سینوزیت را نداوا کرد؟!
یادم بنداز بعدن یه موضوع را برات تعریف کنم شاید لبخندت بگیره و من هم از لبخند زدنت خوشحال بشم

قربانت برار جانم
زنده سلامت و شاد باشی و بمانی همیشه

والا .بنده که سینوزیت مزمن دارم.منتهی مراتب.فاویسم.دست و بالِ پزشکا رو بسته.مثلا وقت نسخه نویسی.کلی فکر می کنن.‌لذا خاخور تان جزء آدمهای نخستین است و در قرون وسطی ست
به روی چشم.هر زمان فرصت کردین.برام بنوبسید

باشماق پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 16:15

سلام
عصر روز پنچشنبه به خیر
آخیش
یاد زمان بچگی خودم افتادم که خواهرم را سیلی زدم
الان دلم خیلی سوخت
سارا که انگشت پای دارا را گاز گرفته فکر کردم می گه زیاد خوابیده خواسته بیدارش کند
البته از این شیطونک بازی ها همه ی بچه ها دارند
همین دختر برادرم کنار نرده های ایوان ایستاده بوده که برادرش از پشت حولش می دهد
زمین که می خوره غش می کنه
راستی در طب سنتی .... نسا میگن اگه دود شه برای سینوزیت خوبه
دیروز من از دختر دو عدد گرفتم تا دود کنم ببینم سرفه هایم تسکین پیدا می کند

سلام بر شما
خیلی ممنونم.همه ایام شما بخیر و خوشی و تن سلامتی.

طفلی خواهر تون
مامان می خواست ازم عکس بگیره.مرد شریف آمد و
گفت،من هم توی عکس باشم.من ام.بازوشو. ویشگون گرفتم.که نخیرم.خودم میخوام تنها عکس بگیرم.مامان هم گفت.اصلا ازت عکس نمی گیرم.من هم فیگور نادم گرفتم و اینجوریکنار مرد شریف ایستادم
وجدانن.کاشکی میشد.دوران خوش بچگی.تکرار شه
مامان.وقت تعویض پوشک.به زبان مادری.انگشت های پای دادا رو ناز می کرد.قربان صدقه می رفت.
انگشت دوم دادا.ناخنش مربعی و بامزه بود.مامان به سارا گفت.مث جعبه ی انگور می مونه.بعد جریان گاز گرفتن.سارا به مامان گفت.خوب کردم.انگور جعبه رو گاز گرفتم..بله.بیشتر وقت ها.لِنگ دادا رو.مثال عروسک می کشید.می آورد وسط پذیرایی.
یا خدا.این چه کاری بود.طفلی برادر زاده تون

چه عرض کنم والا.بپرسم ببینم عروس بزرگه داره.آخه برادر زاده ام.آسم و آلرژی داره.گفته بودن بگیر دود کن.
شما چرا سرفه میکنید؟!بابت آلودگی هوای تهران؟!
آن شاءالله که سرفه تون رفع شه و همیشه سلامت و برقرار باشید

دونده پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 13:22

دل منو که بردین با این توصیفات صدای باران و غوغای پرندگان....

عزیز دلین،دل تون خوش و تن تون همیشه سلامتبعد یک هفته. شکر خدا.از شر باد شدید راحت شدیم .ویک آرامش قشنگی. به ولایت بازگشتجای شما سبز.کاشکی تنبلی نمی کردم.می رفتم بالکن و فیلم می گرفتم...

دونده پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 10:31

سلام صبح بخیر!

اتفاقا منم می دیل به واست! خصوصا وقتی از 5 صبح بیدار باشی به بههههه

سلام و سپاس،صبح شما هم بخیر و خوشی!

بله،بله.من ام از ساعت ۳و نیم ،همان وقتی که،باران گرفت و بیکباره پرنده ها نغمه سر دادن...؛بیدارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد