<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست  ....

نظرات 5 + ارسال نظر
دونده شنبه 4 دی 1400 ساعت 12:00

سلام باران خوبم
روزت بخیر خانوم گل

میگم ترجمه هم بکن دیگه! بلامیسر یعنی چی؟

سلام به روی بهتر از ماهت عزیز:*
قربانت،مرسی خوب ترینم
همیشه ایام شما بخیر و شادی تی جان قوربان

به روی چشم

بلامیسر یعنی دوست دارم.درد و بلات به جونم.تی بلامیسر،https://abadis.ir/fatofa/%D8%A8%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B3%D8%B1/

زور خاسه ئی عکس!

شیمی لطف و محبت قوربان.
زورسپاس از حضور همیشه عزیز تان

باشماق شنبه 4 دی 1400 ساعت 09:52

سلام
به به چه صبح دل انگیزی
از پشت پنچره آشپزخانه دارید
نسیم و هوای خنکش را روی صورتم همین طوری احساس می کنم
سر را می گردانم از پنجره ی آشپزخانه ی خودمون
بیرون را نگاه می کنم یک دیوار سفید بلند بالا می بینم و پنجره های کوچک دستشویی و توالت و حمام همسایه های روبرو چشمم را نوازش می دهد
نا خود آگاه هم زمان با شنیدن ترانه من هم زمزمه می کنم

خوابیدی بدون لالایی و قِصه
بگیر آسوده بخواب بی درد و غُصه
دیگه کابوس زمستون نمیبینی
توی خواب گلهای حسرت نمیچینی… More

سلام
سپاس از شما و
توصیفات دقیق و درست تان

وهمچنین به تصویر کشیدنِ آن سوی پنجره ی آشپز خانه ی خودتون.باورکنید.شما خود چوپان خودمانید...

مهرداد جمعه 3 دی 1400 ساعت 22:10

چه حال و هوای خوبی

حال و هوایِ پنجره ی آشپز خونه اس.

دونده جمعه 3 دی 1400 ساعت 21:55

سلام
چقدر دلم این هوا رو میخواد...

سلام عزیزم؛
جای شما سبزِ بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد